Mikrokurzy Metila® - komunikace
Komunikační dovednosti
- Transakční analýza a styly ovlivňování v komunikaci I. – agrese
- Cítíte se v dialogu jistě? Jak nepoučovat a umět správně vysvětlit. Máte dojem, že rozumíte všemu, co druhý říká?
- Transakční analýza a styly ovlivňování v komunikaci II. – manipulace
- Umíte správně vysvětlovat? Máte dojem, že rozumíte všemu, co druhý říká?
- Konflikty I. – komunikace na pracovišti (horizontální rovina)
- Interpersonální aktivní obrana bez potřeby demonstrovat vítězství. Jak neurazit? Budování vyrovnané a vyvážené interakce.
- Konflikty II. – komunikace s nadřízeným (hierarchická rovina)
- Submisivita a dominance. Jak neurazit a dovolit druhému sebe pochopit? Jak rozpoznat, když si vychutnávají bezbrannost?
- Konflikty III. – komunikace s klientem
- Umíme dát druhému za pravdu jako první krok. Zvládání nahodilých nástupů klienta bez potřeby vítězství, protože řešení konfliktu je kreativním procesem, kterého se účastní obě stran.
- Zpětná vazba
- Strategická rovina. Vztahu. pecifika zpětné vazby ve vztahu ke kulturním a sociologickým proměnným.
Manažerské dovednosti
- Manažerské dovednosti I. – Leadership
- Jak správně vést lidi a efektivně i jednoduše řešit problémové situace a konflikty?
- Manažerské dovednosti II. – Time management a delegování
- Pyramida potřeb jako priorit v řízení. Jak lépe zvládat svůj čas ve vztahu k delegování odpovědnosti a eliminaci stresu pomocí vhodných nástrojů řízení času?
- Manažerské dovednosti III. – Sociokulturní odlišnosti
- Multikulturní komunikace a sociální specifika.
Všechny kurzy trvají 90minut.